Tuesday, June 8, 2010

Bye Bye Hawaii!


Så er det slut med Hawaii - vi er tilbage på Guam, efter tre uger i Honolulu Heaven. De (lidt for) tunge kufferter er pakket ud og alle de nye små, fine ting har fået en plads. Er endnu lidt høj af storby, stress, trafik, apple & Starbucks. Summen af oplevelser og de tre uger gør at vores hus på Chalan DokDok atter virker nyt og (ok - næsten) spændende. Ihvertfald i et par timer. Mindre fedt er det at opdage de to monster kakkalakker der i mellemtiden har valgt at flytte ind i badeværelset...

Varmen mødte os som en knyttet næve i mellemgulvet i det øjeblik vi gik ud af flyet. Her ER virkelig pissevarmt (-for nu at bruge et jævn ord!). Det ER ikke bare noget jeg har gået og bildt mig ind...

Det bedste ved det hele er dog at det føles godt at være tilbage. Det var tid. Tre uger er åbenbart helt perfekt. Det er rart (- og lidt sært egentlig) at føle glæde ved at gense Guam, og især huset. Jeg er mæt og glad og klar til at fortsatte hvor jeg slap. Med frisk, mental luft i hoved og fantasi. Håber at kunne angribe mit liv på Guam med samme fart, styrke og entusiasme som en surfer i Waikiki angriber bølgerne...


Strand på O'ahu's nordside. Det fineste og blødeste sand i verden. Det var fuldstændigt som at gå på hvedemel...


Kevin (udpræget adrenaline junkie) surfende i de vilde bølger...

2 comments:

  1. "Med frisk, mental luft i hoved og fantasi...." - uhm, den vending smager godt....og velkommen hjem til Guam efter et storby-fix og entusiastisk styrketræning mellem bastskørter og Hawaii-musik. Glæder mig til næste kapitel....og igen...du skriver dejligt Helene. kh Anette

    ReplyDelete
  2. Tusind Tak for dine fine ord, Anette;-) Bastskørtet er sendt til rens og city life lagt på hylden for en tid. Til gengæld er der nu jungle, 35 grader og en hel stak projekter og praktiske ting på programmet. Og der er helt ok med mig. (eller - ok, 20 grader ville være at forestrække, men ellers...) Bedste Hilsner til dig i det skønne Vestjyske;-D

    ReplyDelete